Monday, April 13, 2009

:: Tenanglah duhai hati ::


Bismillahirrahmanirrahim...

Tenanglah duhai hati...
Tabahlah menghadapi ujian ini..
Ya Allah, kuatkan hati yang lemah ini..


waa..banyak benda yang perlu difikirkan..
terlalu banyak fakta yang perlu diingat untuk peperiksaan esok dan lusa..
dan yang paling susah, saya perlu melupakan 'sesuatu'..
walau dah berbulan-bulan cuba untuk tidak memikirkan, tapi syaitan sangat10000000000x jahat(memang la kan..syaitan kan musuh yang nyata bagi manusia..).
benda yang tak nak ingat tu la yang dok bermain kat dalam kepala ni..
pergilah main jauh-jauh wahai 'sesuatu'...
kesian la kat saya..
saya nak exam..T_T
hari Rabu malam nanti datang balik ok..
please..mintak tolong sangat2..
kepala dah sakit sebab banyak sangat menangis(dalam proses nak melupakan 'sesuatu')

ps: saya masih berfikiran waras ok..cuma tengah berperang dgn diri..
lagi dua hari je nisah..chayok2...