Friday, October 8, 2010

Nak menyanyi.....;p


Rindunya nak menyanyi KAT ADIK...
Lagu yang selalu saya nyanyi kat adik:

1. Damasutra-Asyik
Bila saya start nyanyi kat part ni.. "indah bukan rupa, harum bukan bunga, manis bukan gula, panas bukannya bara...", adik dah buat muka-macam-xmau-dengar....
Melihat kpd muka tu, saya lagi la kuatkan volume suara...terus masuk part ni..."gelap bukan malam, terang bukan siang, satu xterbilang, hanyut xterenang,waktu xterasa...."
Muka dia terus tukar kepada muka seolah2 nak ckp.."apa la kak t ni tgh merepek ni?" hehe
Best oo dapat tgk muka dia yg macam tu.....dan saya akan terus menyanyi walaupun dia buat-buat tak dengar...

Sangat annoying kan dapat kak mcm saya ni?;p

2. Misha Omar-Pulangkan
Saya suka nyanyi lagu ni malam2 sbb sy tau adik penakut sikit..semuanya bermula pada satu hari..tiba2 je dia cakap kat kakak dia yang comel ni..."kak t, cuba tengok belakang..(smbil buat muka konon2 ada 'sesuatu' la kat belakang saya)"
Geram dengan gurauan dia, saya pun bergurau balik..."mai kak nyanyi kat shah.." dia kata, "alah, kalo lagu asyik tu, baik xpayah" saya senyum smbil cakap, "ni special punya lagu...dengar naaa....seharum bunga yang menggoda....sekadar dipandang usah dipuja..(smbil angkat kening n jeling kat dia..hehe..)" terus dia menjerit...."aaa...xmau la...cepat teman adik study"
"Haa tu la...sapa suh takutkan kak..kan dah kena balik..." tergelak2 saya dibuatnya....

adik...adik....kalo dah namanya adik tu, walaupun usia dia dah 17 tahun, tp perangai kebudak-budakan tu still nampak...(kak dia ni pun perangai mcm budak2 lagi...;p)

moral of the story, saya boring sbb xtau nak nyanyi kat sapa...rindu expression muka dia each time sy nyanyi...dah la suara xsedap, nyanyi lagu yang ntah apa2 plak tu..hehe...

i miss u my dear sister.....

0 komen: