Friday, December 10, 2010

bila tak boleh nak upadate status kat facebook....


Kita update la blog....

ya tak?;p

saje je...

boring sangat.....(padahal soalan exam tak abis buat lagi....pening2...)

untuk entry ni, saya nak berkongsi perasaan saya ketika ni...

kepada yang tak mau tau tu, xpayah la baca ye... (macam ada je yang berminat nak tau perasaan saya..hoho..)

perasaan saya sekarang: bahagia plus berdebar...

bahagia tu disebabkan oleh sesuatu, mungkin juga oleh seseorang....;p

berdebar sebab ESOK STUDENT SAYA BAKAL MENGHADAPI TEST 1...moga diorang dapat jawab dengan baik....ameen....

gud luck n all d best adik-adikku...(sejak bila la dorang ni jadi saya....;p)

ok itu saja....sekian.....:-)

2 komen:

TimMie on December 11, 2010 at 12:55 AM said...

amboi~ sapekah gerangan si seseorang itu? hihi

KiRaNa on December 11, 2010 at 10:25 PM said...

antara banyak2 perkataan, seseorang tu yang akak nampak eh...heeee...

buat masa ni, saya xdapat nak bagi apa2 komen...biarlah rahsia dulu...;p

(cewaaah..ada gaya artis tak?hoho...)