Saturday, December 18, 2010

membebel sebelum tido....;p


Assalamualaikum.......

Jam dah menunjukkan pukul 12 lebih...Sudah masanya untuk saya tidur sebab esok saya akan ke kl, tapi saya macam stress semacam...xmau pi pun sebenarnya, tapi terpaksa pegi semata-mata untuk dinner staff PTPL n MSU kat PWTC....oh saya sungguh tak de perasaan utk pegi....nak tau tak sebab apa? sebab saya perlu berhias ala-ala artis untuk pegi dinner tu...sungguh saya sangat tak suka benda ni...petang tadi, terpaksa gak kuar cari tudung lilit (yang labuh sikit), then kena beli kasut semata-mata untuk dinner ni...huuuu...pastu beli brooch besar gedabak, konon untuk nampak elegent....penting eh utk jadi cantik-yang-dibuat2? sungguh saya tak puas hati...sebab saya sangat tak suka berhias utk benda yang xperlu nak berhias pun....huuuu....akibatnya, melayang la duit sebanyak rm60....banyak tu....huuuuuu...

*eh, kenapa emo je ni?"

hehe...tak emo pun, cuma nak lepaskan rasa yang tak best ni...xleh ke pakai biasa2 je? asalkan tutup aurat, ok la kan? itu prinsip yang saya pegang...tapi, kita kena hormat majlis n tema yang ditetapkan...bila dah tema glittering, kena la meg'glitter'kan diri.....huuu.... tadi masa kak min menolong saya melilit tudung lilit, saya jadi stress sgt....i have a lot of work to do, tp kena spend masa sejam lebih untuk belajar teknik melilit tudung....adoi, stress sungguh....bila mak perasan muka saya dah masam, mak cakap, "nanti macam mana nak bersiap untuk kawin?" saya dengan confidentnya jawab, "kawin tu cerita lain mak...(dalam hati saya cakap, time tu mesti la suka sebab nak berhias untuk suami.....;p)



maka, moral of the story............

saya pun tak tau....


ok gudnite.....

:-)

2 komen:

hum on December 21, 2010 at 10:38 PM said...

wahhhh,dinner apa pu?awal2 dah ada dinner ni..boh la gambaq.kami nak tengok :)

KiRaNa on December 24, 2010 at 5:50 PM said...

annual dinner tuk staff msu n ptpl...:D

kami letak dah kat fb gmbr2 tu....

yg lawaknya, bila nak lilit tudung...adoi, siksa sungguh...huuu..