Wednesday, January 14, 2009

:: Takkan tak boleh berkorban sikit kot.. ::


"Ala, tak mati punya la kalau tak minum air nescafe.."

"Milo memang la sedap, tapi kan Vico pun sedap jugak.."

"Daripada minum nescafe or milo, better minum Anlene..bagus untuk tulang..tak pun, beli jus buah..kan berkhasiat.."

"Walaupun biskut Weetameal(a Danone's product) sedap, biskut lain apa kurangnya kan.."

"Nisah, nanti balik rumah, buat la KFC sendiri..burger pun bole buat sendiri kan..huhu..lagi sedap dan jimat.."

~Dialog2 di atas merupakan sesi pujuk memujuk yang berlaku dalam diri saya.. moga saya dan anda yang menyimpan azam untuk memboikot mendapat ganjaran daripadaNya..walau sedikit sumbangan kita, namun inshaAllah, ganjaran besar sedang menanti..jom sama2 memboikot..

2 komen:

Szakif on January 15, 2009 at 12:14 AM said...

sebenarnye susah nak tinggalkan apa2 yang sudah menjadi sebahagian drpd hidup kite.

so, buat la sikit2 ye dik.

takkan baru beli nescafe sepeket, tapi boikot punya pasal, kita terus buang? kan?

itu namanya dah melibatkan pembaziran. pembaziran itu pe'el syaitan. memang haram. :)

KiRaNa on January 15, 2009 at 8:48 AM said...

baik senior..
tu la, kat bilik ni ada 1 tin biskut weetameal..
pastu, ada milo 3 in 1..
so kena la habiskan..
pasal air nescafe tu, tak tau la bole bertahan ke tak..
air nescafe kat cafe sedap sgt..hehe..