Thursday, February 19, 2009

:: K.A.M.I ::





I like this picture very much..

why?

sbb..

1.Saya(kat tengah) nampak macam anak sulung dalam gambar ni..
cuba tgk..gambar di ats menunjukkan kakak(sebelah kiri) dan adk(sebelah kanan) memegang bahu saya..itu bererti saya dihormati sbg seorang 'kakak'..=p

2.Bukan senang nak memujuk adik tersayang untuk bergambar dengan saya dan kakak..dia memang pemalu(tp depan orang dan kamera je la..)

3.Saya pakai t-shirt dan tudung purple..hehe..tudung purple tu disponsor aka dipinjam khas daripada adik..tu pun setelah puas memujuk dgn bagi dia guna laptop..(sori shah..tu la..sapa suruh beli tudung warna purple kan..mahal plak tu..hehe..kak siti kan xleh tgk benda warna purple ni..=p)

4.Pemandangan kat belakang kitorang tu amat2 cantik..Subhanallah..

sekian..(^_^)

2 komen:

pudding pie on February 20, 2009 at 1:49 PM said...

salam ziarah..

nice pic..
amik kat mne nie??

KiRaNa on March 3, 2009 at 8:25 PM said...

puding pie,
sedap nama..=)
syukran..

gmbar tu dekat ngan rumah..
kat kuala muda, kedah..(^_^)