Wednesday, May 13, 2009

:: Happy birthday, my dearest friend.. ::


To my dearest friend, Diana aka Angah:



Happy 22nd Birthday!!

All d best in ur life..

Di sini, kite ingin menujukan lirik lagu Saujana ni kat awk..specially for u..

Anggap je la kite nyanyi kat awk..hoho..

" Awan Berarak Ceria
Tiada Titisan Hujan
Pohon Melambai
Tanda Sokongan

Kususuri Perjalanan
Bertemankan Senyuman
Di Hari Lahirmu
Sahabatku

Dedaun Berguguran
Membuktikan Kedewasaan
Walau Tanpa Madah Dan Hadiah
Namun Cukup Bagiku
Sekadar Ucapan

Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia

Sahabatku
Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini
Dihasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni
Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti
Selamat Hari Lahir

Usiamu Ibarat Mutiara
Tiada Berganti Lagi
Hiaskan Iman Bersulam Taqwa
Agar Sempat Mengucup
Haruman Syurgawi.."

ps: Actually,kite ada rakam suara kite nyanyi lagu ni dalam mp3 kite yang lama..
tapi dah rosak..hoho..(mp3 yang kte sangat sayang tu la..)
kalau ada lagi, ingat nak bagi awk dengar..
so awk selamat la daripada dengar suara kite yg xsedap ni..hoho..

2 komen:

D on May 15, 2009 at 12:20 PM said...

wahhh...sodap kek tu
mcm choc indulgence je
kita teringin nk mkn kek la plk
thanks dear for wishing
pasni blk kuantan kita gi Secret Recipe sesame ye
Kita nak dgr lagu tu...lame dah tak dgr
thanks thanks thanks a bunch
miss u...TC

KiRaNa on May 19, 2009 at 6:14 PM said...

diana,
tu la pasal..
sebab tu la kite letak gmbar kek tu..hehe..
ok. nti kita g secret recipe ek..
kira mcm celebrate besday both of us..(^_^)
hehe..nti suh kump saujana nyanyi tuk awk..hoho..
u're most welcome..
mish u 2..
take care jugak..