Sunday, May 10, 2009

:: I'm very happy ::


Salam..

Saya sangat happy hari ni..
Kenapa?
Sebab hari ni hari Ibu...
Selamat Hari Ibu buat emak tersayang...terima kasih atas segaal pengorbanan dan didikan yang mak curahkan buat kami bertiga..
Pagi2 tadi, sebelum berangkat ke tempat praktikal, saya sempat cium tangan dan pipi mak..
Sangat2 suka sebab saya orang pertama yang wish..(^_^)
Kak Min tengah tidur lagi(jealousnya dengan dia sebab dia boleh bangun tidur lambat sikit..)
Adik boleh pulak lupa hari ni hari ibu..(dia tengah risau pasal exam kot..)

Ok,..tu sebab pertama kenapa saya happy..
Sebab kedua..
Baru tadi saya dapat bunga ros..
wah! first time tu orang bagi bunga...
hoho..
sangat2 suka..wangi pulak tu...
walaupun sejambak je, tapi saya akan jaga elok-elok..(^_^)

ps: bunga ros tu diberi bersempena hari ibu..=p
tadi ada blood donation program..orang yang anjurkan bagi bunga utk semua kaum wanita(saya yang belum bergelar ibu ni pun dia bagi jugak...huhu..)

3 komen:

نىك محمد حافظول on May 10, 2009 at 10:58 PM said...

wsalam,

nak gelak dulu, hahahahua hua hua hua.. = keluar air mata.

ooo.. dapat bunga ros erk.. ingatkan si dia yg kasi... rupa rupanya peaskit jiwa yg bagi. hua hua hua

selamt ari ibu for ur mother.
moga jadi anak yg solehah selalu. jgn nakal nakal

Aya-chan on May 12, 2009 at 9:18 PM said...

hehe..ingatkn dpt bunga dari peminat td.. =p

KiRaNa on May 13, 2009 at 7:12 PM said...

nik hafizul,
ish2, xelok gelak banyak2..=p
tq2..sy akan sampaikan ucapan tu kat mak sy nti..
amin..moga sy jadi anak yg solehah..=)

fiyah,
hehe..saje je nak wat suspen antarabangsa..huhu..
tp bunga dah nak layu la fiyah..xtau nak letak apa bagi dia xlayu..huhu..